×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان متوسطه در مدارس شاهد آغاز می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر افزود: دانش‌آموزان پایه هفتم دوره متوسطه اول از یکم تیر ماه سال جاری به مدت دو هفته می‌توانند در مدارس شاهد قزوین ثبت‌نام کنند.

غلامرضا حقایق پورادامه داد: : همچنین دانش‌آموزان پایه دهم دوره متوسطه دوم از پنجم تیر ماه به مدت دو هفته مهلت دارند در مدارس شاهد قزوین ثبت‌نام کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی 1399- 1400 همانند سال‌های گذشته به صورت اینترنتی از طریق سامانه سجا انجام می‌شود.
به گفته وی، همچنین ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در پایه‌‌های میانی ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه از اول تا دهم مرداد ماه سال جاری است.
وی افزود: جلوگیری از اعمال نفوذ، صرفه‌جویی در زمان، تسهیل در ارایه‌ خدمات و رعایت عدالت از مهمترین اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: ثبت‌نام در این مدارس اولویت‌بندی شده که خانواده‌های شاهد و ایثارگر در اولویت نخست قرار دارند.
این مقام مسئول گفت: 13 مدرسه شاهد در استان قزوین فعالیت می‌کنند که دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.