×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جرائم دیرکرد امانت کتاب در کتابخانه‌های قزوین بخشوده می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر،افزود: به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کلیه جرایم دیرکرد امانت کتاب ها در صورت عودت کتاب بخشوده می شوند.

 فاطمه محمد بیگی اظهار کرد: مدت امانت یک کتاب در هر دوره امانت ۱۴ روز است که در صورت تأخیر در بازگشت به ازای هر روز مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد دریافت می شود که در این دوره، این جرایم مورد بخشودگی قرار گرفته است.

به گفته وی، این بخشودگی شامل تمام کتاب های امانی دارای تأخیر است و بازه زمانی خاصی ندارد.

این مسئول، از همه اعضای کتابخانه های عمومی در سراسر استان خواست تا با بازگشت به موقع کتاب ها امکان استفاده عموم مردم از آن کتاب ها را فراهم کنند .

محمد بیگی همچنین از امکان تمدید برخط کتاب های بدون تاخیر به کتابخانه نیز خبر داد و گفت: در سامانه  مدیریت کتابخانه های عمومی کشور که تحت عنوان «سامان» است، بسیاری از خدمات کتابخانه ها به صورت برخط انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به امکان جستجوی کتاب، در خواست عضویت، ذخیره سازی و تمدید مدت امانت کتاب اشاره کرد.

وی بیان کرد: برای استفاده از این سامانه علاقه‌مندان می توانند به پایگاه www.samanpl.ir مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.