×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر خوب؛شعب بانک ها در طول هفته حق برگشت زدن چک مشتریان را ندارند

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین ستاد کرونای استان قزوین در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز ۸ آذر در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آخرین جلسه قرارگاه ستاد عملیاتی کرونا در استان که عصر جمعه برگزار شد تصمیماتی گرفته شد و امیدواریم با برنامه اعلام شده شاهد همراهی کارمندان دولت در استان باشیم.

منوچهرحبیبی در خصوص تعطیلی ادارات یادآورشد: حوزه های علمیه، حوزه هنری، اداره کل کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نظام مهندسی ساختمان،اداره حج و زیارت، دفاتر اسناد رسمی، دفاتر خدمات قضایی و خدمات الکترونیک به صورت کامل در این هفته تعطیل هستند.

وی بیان کرد: چون این تعطیلی به صورت احتیاطی است لذا ، هیچکدام از کارکنان دستگاه های اجرایی یادشده حق خروج از استان را ندارند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین،این مسئول یادآورشد: استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها ، شهرداری ها و بخش های خدماتی جهاد کشاورزی و دامپزشکی و سایر دستگاه های خدمات رسان در آماده باش هستند و مشمول تعطیلات نمی شوند.

وی اظهار کرد: تمام واحد های تولیدی و بخش نظارت و بازرسی سازمان‌های صمت و تعزیرات حکومتی به دلیل نظارت بر بازار در این هفته به صورت کامل فعالیت می کنند و بخش‌های خدماتی و نظارتی سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی در این هفته مشمول تعطیلی نیستند.

جانشین ستاد کرونای استان بیان کرد: بانک های استان در این ایام با ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند و شعب بانک ها در طول هفته حق برگشت زدن چک مشتریان را ندارند.

به گفتاه وی، دستگاههای خدماتی هیچگونه خدماتی به جز موارد ضروری ارائه نخواهند کرد و از شهروندان انتظار داریم از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

حبیبی تصریح کرد: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان در این هفته تعطیل هستند و بخش آموزش به صورت مجازی فعالیت می کند و بخش اداری آموزش و پرورش استان در اداره کل و مناطق ۱۴ گانه با ظرفیت ۱۰ درصدی فعال بوده و آموزش مجازی هم ارائه می شود.

به گفته وی،پرسنلی که با قرارگاه عملیاتی شهرستان‌ها همکاری می‌کنند به صورت تمام وقت وبدون تعطیلی در محل کار و فعالیت حاضر می شوند و فعالیت نیروهای نظامی و لشکری بر اساس دستورالعمل و بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اداره کل امور مالیاتی با ۲۰ درصد ظرفیت خود در این هفته در محل کار حضور دارند و سایر دستگاه ها و اداراتی که اسامی آنها اعلام نشده حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت کارکنان برای موارد ضروری در محل کار با تشخیص مدیر دستگاه حاضر خواهند شد.

حبیبی در مورد فعالیت باشگاههای ورزشی و برگزاری مسابقات هم گفت: همه  مسابقات ورزشی در این روزها تعطیل است و فقط مسابقات لیگ بر اساس دستورالعمل فدراسیون ها بدون تماشاگر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی با ۵۰ درصد ظرفیت خودروها و نیمی از صندلی اتوبوس ها به شهروندان خدمات‌ رسانی می‌کند. 

حبیبی ساعت کاری ادارات استان در طول هفته جاری را از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.