×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات دولت در شرایط سخت اقتصادی قابل ستایش است

به گزارش کافه خبر قزوین، استاندار قزوین‌در دیدار با امام جمعه شهرستان تاکستان در دومین روز از هفته دولت استاندار قزوین اظهار کرد: هفته دولت فرصتی هست که بخشی از خدماتی که دولت از ابتدای سال انجام‌نی دهد به بهره برداری برسد و به مردم اطلاع رسانی کند.


هدایت الله جمالی پور افزود:مردمی بودن از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی است و دولت علی رغم همه گرفتاری ها و تحریم ها اقدامات بسیار ارزشمندی از جمله در حوزه های اقتصادی اتفاق افتاده و گذشته قبل انقلاب اسلامی با اکنون  اصلا قابل قیاس نیست.


وی تصریح کرد:اتفاقات خیلی بزرگی در کشور رغم خورده ویکی از ضعف های تمامی دولت ها اطلاع رسانی است و همین سبب شده که مردم از خیلی از موضوعات بی اطلاع باشند.

به گفته این مقام مسئول، دولت روحانی سخترین دولت را در عرصه اقتصادی بعد از انقلاب بوده است افزود زیرا کشور هیچوقت چنین پروسه ای سختی را حتی در زمان جنگ متحمل نشده است.

وی تصریح کرد:هجمه دشمن به خصوص در چهار سال اخیر بی سابقه است درست است که وضعیت اقتصادی مردم در شرایط مناسبی نیست ولی ملت ایران با ایستادگی توانستند پیروزی بزرگی در مصاف دیپلماسی برای ایران رقم بزنند.

جمالی پور بیان کرد: باید درایت نظام جمهوری اسلامی و مجاهدان عرصه کشور  قدر دانست  و ستایش کرد: چرا که در صحنه سیاست خارجی آنقدر با تدبیر رفتار کردند که موجب شد آمریکا در سازمان ملل و شورای امنیت شکست مفتضحانه بخورد.


وی با بیان اینکه برای اولین بار هست که  خدمات درمانی در حوزه البرز را افتتاح کردیم خبر داد:سدبالاخانلو در هفته دولت ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.


این مقام مسئول با بیان‌اینکه آبرسانی به آبیک و  تاکستان و چندین پروژه در هفته دولت افتتاح می شود افزود: نتیجه استفاده بهینه از ظرفیت های دولت است که توانسته در شرایط سخت کشور منشا وحدت و هم افزایی شود.

به گفته استاندار،وحدت و انسجام سبب کمک به یکد یگر است در حالی که  اختلافاتی هم اگر هست در راستای پیشرفت و آبادانی  است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.