×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
داریوش مهرجویی: در اعتراض به لغو اکران نوروزی فیلم لامینور، در وزارت ارشاد تحصن می‌کنم

به گزارش کافه خبر قزوین،داریوش مهرجویی، کارگردان‌ سرشناس سینمای ایران، با انتشار یک پیام ویدیویی به لغو اکران نوروزی فیلم «لامینور» اعتراض کرد و گفت که در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحصن می‌کند.

مهرجویی در این پیام ویدیویی گفت: دیگر نمی‌توانم تحمل کنم. من می‌آیم و به همراه دستیارانم در وزارت ارشاد تحصن می‌کنم. می‌خواهم بجنگم. بیایید بزنید من را بکشید. این سینه من. من را بکشید ولی من حق را می‌گیرم.

داریوش مهرجویی با اشاره به توقیف فیلم‌های دیگرش، خطاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: شما به من پروانه نمایش دادید چرا زیر قول خودتان می‌زنید، اصلا شما چه کسانی هستید که فیلم مرا قضاوت می‌کنید و پشت پرده مثل اشباح حکم صادر می‌کنید.

لامینور فیلمی به کارگردانی داریوش مهرجویی و محصول سال ۱۳۹۸ است که اکران نوروزی آن نیز در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

این فیلم قرار بود از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ اکران شود اما چند روز پیش از اکران سازمان سینمایی از نمایش فیلم خودداری کرد و اعلام کرد که فیلم لامینور از لیست اکران فیلم‌های نوروزی حذف شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون علی نصیریان، فریماه فرجامی، عزت‌الله رمضانی‌فر، بیتا فرهی، بهناز جعفری رضا داوودنژاد و سیامک انصاری ایفای نقش می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.