×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخشش شبکه قزوین در ارزیابی‌های رسانه ملی

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در این باره اظهار کرد: در اولین نوبت از نتایج ارزیابی‌های ویژه برنامه‌های انتخابات ۱۴۰۰ مراکز استان ها، شبکه قزوین با برنامه «راه فردا» و کسب ۷۳ امتیاز رتبه دوم را بین دیگر مراکز کسب کرد.

علی رحیمی افزود: همچنین در ارزیابی‌های رسانه ملی ویژه برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۰ مراکز، شبکه قزوین با ویژه برنامه «چهلستون» و کسب امتیاز ۸۱ رتبه سوم را بین مراکز استانی به دست آورد.

وی تصریح کرد: بومی سازی و غنی سازی موضوع، پرداخت جذاب به آداب و رسوم و محور‌های محتوایی، تنوع در پوشش تصویری و توجه همزمان به برنامه‌های در حال اجرا در نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها در این ویژه برنامه برجسته و درخور تقدیر بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: معاونت خبر مرکز قزوین هم در ارزیابی عملکرد کیفی خبر مراکز استان‌ها در زمستان پارسال در بخش سردبیری رادیو (پخش اخبار صدا) رتبه اول را به خود اختصاص داد.

رحیمی افزود: اطلاع رسانی، آگاهی بخش، هشداردهی، آموزش و پیشگیری در پوشش اخبار کرونا با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و هنرمندان در کنار پرداختن و پیگیری مطالبات مردم دررسانه، پرهیز از شهرت مداری و توجه به جذابیت‌های شکل و محتوای ارایه خبر از جمله معیار‌های سنجش کنداکتور خبری بوده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: همچنین در جمع‌بندی نهایی ارزیابی عملکرد مراکز در همه بخش‌ها مرکز قزوین رتبه سوم را به دست آورد.

به گفته رحیمی، براساس ارزیابی‌های رسانه ملی در کارنامه زمستان ۱۳۹۹ اخبار مراکز، از ارتقاء جایگاه معاونت خبر مرکز قزوین به رتبه سوم در جدول رده بندی‌ها تقدیر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.