×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت شهدا و رزمندگان است

به گزارش کافه خبر قزوین،همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژنوند فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین و جمعی از نمایندگان نیروی انتظامی و بسیج ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.

این دیدارها با خانواده‌های شهیدان صدرالله کلهر، مصطفی حق‌شناس، عشقعلی قنبری، قدرت‌الله زرآبادی‌پور و رحمان قورت‌بیگلی صورت گرفت.

در دیدارهای فوق، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرازی از زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدا را بیان کرد.

او گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود اهداف حضور و نبردشان را با دشمنان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بیان کردند که با مرور آنها بهتر می‌توان افکار و تفکر شهیدان را درک کرد.

این مقام مسئول افزود: همچنین شهدا در لابه‌لای وصایای خود، توصیه‌های گوهرباری به ملت ایران به‌ویژه جوانان داشتند که امروز آحاد جامعه با مطالعه آنها، می‌توانند مسیر سعادتمندی خود را پیدا کنند.

حقایق‌پور در ادامه به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این دوران یادآور ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت رزمندگان و شهداست که مردانه با دشمن جنگیدند تا به پیروزی رسیدند و امروز بازگو کردن حماسه‌های آنها، روحیه ایثارگری و گذشت را در جامعه ترویج می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازگو کردن حماسه‌های شهدا و جانبازان در جنگ تحمیلی است و در تحقق این مهم می‌طلبد رزمندگان اسلام و ایثارگران بازگوکننده این حماسه‌ها باشند.

طی دیدارهای یاد شده، هر یک از مسئولان و نمایندگان نهادها به بیان رشادت‌های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند و بر ادامه دادن راه آنها تاکید کردند.

گفتنی است در این دیدارها، مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.