×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین منصوب شد

به گزارش کافه خبر قزوین،حجت‌الاسلام‌ نورالله قدرتی، رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در آئین تکریم و معارفه رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین اظهار کرد: همه باید به‌عنوان خدمتگزار مردم تلاش کنیم و با شفافیت در محور قانون حرکت کنیم و این تنها راهی است که می‌تواند ما را به موفقیت برساند و غیر از این هر راهی ما را از اهداف عالی و رسیدن به قله‌های عزت و اقتدار دور خواهد کرد.

وی افزود: یکی از اقدامات جدی دستگاه قضایی که در دوره حجت‌الاسلام‌ رئیسی دنبال خواهد شد صیانت از حقوق عامه است. باید توجه به مردم، خواست مردم، معیشت مردم و صیانت از حقوق مردم برای همه ما در دستور کار باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی یک مجموعه مخالف با فساد است و مبارزه بی‌امان با فساد در دستور کار ماست و سوگند خورده‌ایم تا در جهت احقاق حق و عدالت حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف باید با قدرت کار خود را به‌ویژه در بخش‌هایی که در جهت صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده به دادگستری است، انجام دهند و با اخلاص، پیگیری و جدیت تلاش کنند تا مشکل مردم حل شود.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: امیدواریم امسال شاهد آن باشیم تا شوراهای حل اختلاف استان در شاخص‌های صلح و سازش، کاهش ورودی پرونده، کاهش نقض آرا و کاهش نارضایتی ارباب‌رجوع در کشور جزو استان‌های برتر باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ حیدری رئیس شوراهای حل اختلاف استان در رابطه بااهمیت خدمتگزاری به مردم گفت: یکی از مسائلی که دین اسلام به آن اهمیت فراوان داده است، خدمت به مردم است و برترین وسیله برای تقرب به خداوند متعال این خصلت نیکو است.

وی افزود: تسریع در رسیدگی‌ها، احیاء حقوق عامه، کاهش پرونده‌های ورودی و افزایش کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها از اولویت‌های کاری بنده در شورای حل اختلاف است که امیدواریم با همراهی همه بتوانیم گره‌گشای مردم باشیم.

به گزارش کافه خبر قزوین،، در پایان از زحمات حجت‌الاسلام‌ زمانی تقدیر و حجت‌الاسلام‌ حیدری به‌عنوان رئیس جدید شوراهای حل اختلاف استان معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.