×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روابط عمومی‌ها باید برنامه محور و به‌روز باشند

به گزارش کافه خبر قزوین،هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه با تبریک ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، افزود: مهارت‌آموزی و مجهز شدن به دانش روز مهمترین راهکار موفقیت در عرصه اطلاع‌رسانی و تکریم شهروندان است.

وی گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده، به گونه‌ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکت ها و بقای آنها در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی ها وابسته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است، افزود: جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

وی با تقدیر از فعالیت های تلاشگران این عرصه، گفت: در این دوران از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت راهبردی تاکید بر محیط برون سازمانی و نقش برجسته روابط عمومی ها است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک آنها، مشارکت در روند تصمیم‌گیری‌های یک مجموعه است که باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.