×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سید لطفا بلند شو ‌… !

به گزارش کافه خبر قزوین، جعفر بخشی بی نیاز نویسنده و روزنامه نگار در یادداشتی که در اختیار کافه خبر قزوین قرار داده است می نویسد: صبح روز یکشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ خبر تلخی را در شبکه های دیدم. سید مرتضی نصری همکار محجوب و دوست داشتنی ما در عرصه ی مطبوعات استان قروین ؛ به علت بیماری قند ( دیابت ) به کما رفته و هم اینک روی یکی از تخت های بخش آی سی یو بیمارستان رازی چشمهایش را بسته و مرز هوشیاری اش به صفر رسیده است.

از صبح تا انتشار این مطلب با خیلی ها از جمله همسر محترمشان تماس تلفنی داشتم و نهایتا امروز عصر به بیمارستان رازی رفتم و تلفنی از آخرین وضعیت سید مطلع شدم. وضعیت سید مطلوب نیست و همه چیز فقط به یک معجزه متصل است. کاش روی ماهش را هم می دیدم که متاسفانه مقدور نبود.

تحمل رنج بیماری سید و به کما رفتنش ؛ و حال زار خانواده ی محترم سید ؛ طوفانی از پريشانی را برای من و خیلی ها به ارمغان آورده‌. مردی در اوج انسانيت، رفیقی بامحبت و مهربان و یک رسانه ای غیور و بسیار شجاع‌ كه از گزند اعصار و هجوم مهاجمان رسانه در این استان مصمون نمانده است. اینک اما سید خاموش و ساکت روی تخت بیمارستان چشم به معجزه دارد تا دوباره از روی تخت برخیرد ؛ قلم به دست بگیرد و مثل گذشته بنویسد.
تقاضا میکنم تا تمام دوستان رسانه ؛ رفقای خوب سید از دیروز تا امروز دستانشان‌ را بالا بگیرند و برای سلامتی سید مرتضی نصری دعا کنند.

دعا کنند تا سید از کما خارج شده و سلامتی خود را پیدا کند‌. دعا کنند خانواده ی سید از پریشانی و نگرانی بیرون بیایند و با شنیدن خبر سلامتی سید حالشان خوب شود‌. دعا کنید برای سلامتی تمام بیماران و دعا کنید برای سلامتی سید مرتضی نصری …..‌
حتما دعا کنید دوستان …. !

اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ وَ یَجعَلُکُم خُلَفاءَ الاَرضِ ءَاِلهٌ مَّعَ اللهِ قَلیلاً مَا تَذَکَّرُونَ …

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.