×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی و پلمب ۶ قلیان سرای متخلف در شهرستان تاکستان

 به گزارش کافه خبر قزوین،کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت تاکستان افزود: گشت مشترک برای شناسایی این قلیان سرا‌ها به منظور کنترل مصرف دخانیات و نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان تاکستان، اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان همزمان با آغاز کار صنوف کم‌خطر در شهرستان تاکستان انجام شد.

محمود کریمی با بیان اینکه در این بازدید‌های مشترک ۴۷ فقره ادوات قلیان جمع آوری و توقیف شد، اظهار کرد : پرونده صاحبان این قلیان سرا‌ها به مراجع قضایی ارسال شد.

وی بیان کرد:  قلیان‌سرا‌هایی که در سطح شهر به اخطار‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحد‌های صنفی خود اصرار داشته باشند، با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف شهرستان شناسایی و پلمب و برابر مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کریمی افزود : با تسریع در شناسایی قلیان سرا‌های زیرزمینی شهرستان تاکستان می‌توان در جهت ایمن سازی جامعه در برابر مصرف دخانیات که تهدیدی علیه توسعه و سلامت است گام‌های مفیدی برداشت.

به گفته وی، در این راستا بازدید مستمر و مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و اداره صنعت و معدن و تجارت از اماکن یاد شده در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارد.

شهرستان تاکستان به مرکزیت تاکستان در غرب استان قزوین قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.