×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شیوه‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی با جدیت بیشتری ترویج شود

به گزارش کافه خبر قزوین،امام جمعه قزوین،روز دوشنبه در دیدار جمعی از مدیران وزارت نیروی استان قزوین اظهار کرد: آب، عنصر حیاتی و ارزشمندی است و باید آن را به عنوان امانت الهی برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی نقش مؤثری در حفظ و حراست از منابع آبی دارد، افزود: همه بخش‌های جامعه در حفظ منابع آبی نقش دارند اما متولیان امر رسالت مهمتری برعهده دارند و علاوه بر اتخاذ راهکارهایی برای صرفه‌جویی، باید فرهنگ‌سازی نیز با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب آن گونه که باید جدی گرفته نشده است، ادامه داد: هر چقدر در حوزه فرهنگ‌سازی، سرمایه گذاری شود، اسراف نیست و این فرهنگ‌سازی باید در همه بخش‌ها صورت بگیرد و نگاه ویژه‌ای در اصلاح الگوهای کشت و آبیاری نوین در بخش کشاورزی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از حوزه‌های پر مصرف آب محسوب می‌شود، بیان کرد: استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری و فرهنگ‌سازی در این عرصه‌ی مهم، نقش مهمی در افزایش تولید و کاهش مصرف دارد و دستاوردهای علمی و تجربه‌های میدانی نشان دهنده این معناست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.