×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح پیوند فیروزه‌ای به مناسبت دهه کرامت در قزوین اجرا می‌شود

 به گزارش کافه خبر قزوین به نقل از صبح قزوین،دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار کرد: جشن‌‎های مردمی “زیر سایه خورشید” در این سال‎ها سنگ بنای مفهوم و حقیقتی به نام زیارت از راه دور و اتصال قلوب دلدادگان و عاشقان حضرت رضا(ع) به امام را از فرسنگ‌‎ها دورتر از مرقد شریف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را نهادینه کرده است.

میلاد جباری افزود: جشن‌‎های مردمی زیر سایه خورشید پس از ۱۲ سال متوالی به اصلی‌ترین برنامه دهه کرامت کشور تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: والاترین رسالت کاروان‌های زیرسایه خورشید حضور در دورترین نقاط از مراکز استان‎ها و روستاهای صعب العبوری که مردم آن مناطق امکان سفر به مشهد و زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را ندارند، است.

جباری تصریح کرد: شبکه جوانان رضوی از جنس تشکل‌های مردمی همکار موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای ارائه الگوهای برتر و هویت بخش به جوان امروزی در سیره شهدای مثل شهید حمید سیاهکالی مرادی با محوریت سبک زندگی رضوی ویژه زوجین پویش مردمی پیوند فیروزه‌ای انجام خواهد داد.

جباری ادامه داد: بنا داریم شروع زندگی زوج‌ها را در ایام دهه کرامت با فضای معنوی خادمان و پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن بگیرند.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: طرح “پیوند فیروزه‌ای” با طراحی و اجرای سفره عقد در ایام دهه کرامت و بصورت رایگان در منازل زوجین انجام می‌شود.

به گفته وی، در این اقدام ویژه نیز زوجین در طرح زندگی به سبک رضوی هدیه بسته متبرک حضرت رضا علیه السلام هم تقدیم خواهد شد.

جباری بیان کرد: شبکه جوانان رضوی قزوین بر مبنای معرفت افزایی و توسعه خدمت رسانی اجتماعی آمادگی پشتیبانی مشاوره تخصصی و کارگاه‌های آموزشی خانواده در طی سال برای زوجین را هم در نظر گرفته است.

به گفته وی، زوجین می‌توانند درخواست طراحی و اجرای سفره عقد با شماره ۰۹۱۰۹۵۹۷۱۲۳ تماس حاصل نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.