×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طعم شیرین خدمت به اهالی روستا‌های محروم باید الگوی جهادگران باشد

به گزارش کافه خبر قزوین،جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین اظهار کرد: این قرارگاه در حوزه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی پیشگام بوده و با خدمات خود به مناطق محروم باعث شده تا مردم روستا‌ها طعم مدیریت جهادی اوایل انقلاب را حس کنند.

سرهنگ حمزه برین افزود: خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از اقدامات برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و بسیجیان و پاسدارانی که در این قرارگاه مشغول فعالیت هستند، از مدافعان تراز انقلاب اسلامی به حساب می‌آیند.

این مسئول اضافه کرد: این پاسداران و بسیجیان با روحیه ایثار، ایستادگی و گذشت وارد صحنه محرومیت زدایی شده و با تکیه بر سلاح ایمان و با کمترین تجهیزات و امکانات اقدامات ویژه و خدمات ماندگاری را در مناطق محروم ارائه می‌دهند.

به گفته برین، در طول انقلاب اسلامی مجاهدان و انسان‌هایی بوده اند که با کمترین امکانات و دست خالی اقدامات تاثیرگذاری را در راستای محرومیت زدایی انجام داده اند و در این راه به شهادت رسیده اند، مسیری که باید امروز به عنوان الگوی جهادگران قرار بگیرد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: پس از گذشت سه سال از عمر قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مناطق محروم از این قرارگاه اقدامات خوب و تاثیرگذار را انتظار دارند و باید تلاش کنیم با انرژی مضاعف و تلاش مستمر بهترین خدمات را به این گونه مناطق ارایه دهیم.

برین تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از تجربه‌های طلایی مدیریت کار جهادی در انقلاب اسلامی است که می‌توان امروز از آن راهبرد، در مدیریت کار جهادی استفاده و موفقیت‌های فراوانی را در زمینه محرومیت زدایی کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس هدف و دغدغه همه رزمندگان حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: همین موضوع باعث شده بود هر کسی به وظایف خود به خوبی عمل کند تا اثرگذاری و نقش مهمی در پیروزی داشته باشد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: گستره فعالیت‌های این قرارگاه هم اکنون در سطح ۷۲ روستاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.