×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرآیند حدنگاری در حوزه کشاورزی تسریع شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین صبح چهارشنبه در دیدار با نمایندگان شرکت‌های مهندسی حدنگاری «کاداستر» اراضی کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی امور شرکت‌های حدنگار اراضی استان قزوین را تسریع کرده و نگاه تسهیل‌گرانه داشته باشند.

فاطمه خمسه افزود: عملیات حدنگاری به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع در تعیین حدود اراضی کشاورزی به شمار می‌رود، بنابراین امور این شرکت‌ها نباید با مشکلی مواجه شوند.

این مسئول با بیان اینکه پاسخ به مطالبات مهندسان حدنگاری در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد، اظهار داشت: بیشتر مطالبات مربوط به حوزه امور اراضی و منابع طبیعی است که بایستی در این رابطه همکاری‌های بیشتری صورت پذیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تصریح کرد: با توسعه حدنگاری در اراضی کشاورزی، مشکلات حقوقی، تداخلات و تعیین تکلیف وضعیت اراضی مشخص و به دنبال آن مشکلات اساسی ناشی از صدور سند نیز حل می‌شود.

به گفته وی، امروز در میان مهندسان کاداستر امور اراضی استان قزوین جوانان نخبه و فعالی وجود دارد که باید بیش از پیش از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

گفتنی است،در این نشست نمایندگان شرکت‌های مهندسی ضمن تشکر از حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی خواستار تسهیل امور و پیگیری سازمان در خصوص رفع موانع و چالش‌های آنان در ارتباط با سایر دستگاه‌ها شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.