×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت داروخانه‌های هلال‌احمر قزوین در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ /۲۸ و ۲۹ اسفندماه داروخانه های هلال احمر قزوین تعطیل هستند

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به این که هلال احمر در ایام تعطیل نیز در خدمت شهروندان است،افزود: داروخانه هلال حمر در روزهای عید نوروز به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و تلاش می شود تا در این عرصه نیازهای مراجعه کنندگان برطرف شود.

حسن آصفی اظهار کرد: از آنجا که خدمت‌رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران در شرایط خاص از اولویت‌های هلال احمر است؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده داروخانه‌ اين جمعيت در ایام نوروز 1401 با حداکثر توان فعالیت می‌کند تا بیماران مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

این مسئول ادامه داد: داروخانه هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت 10 صبح الی 14 به شهروندان خدمت رسانی می کند و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز نیز از ساعت 8 صبح الی 22 ارائه خدمت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر قزوین در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند به دلیل انبارگردانی فعالیت نمی کند، گفت: به استثنای ۲۸ و ۲۹ اسفند که عملیات انبارگردانی در داروخانه های هلال احمر صورت می گیرد، یکم و سیزدهم فروردین نیز به صورت آنکال به بیماران و هم استانی ها نیز خدمت رسانی می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: در داروخانه هلال احمر داروهایی با اصالت و همچنین با رعایت دقیق زنجیره تأمین به بیماران و مراجعین ارائه می شود و همچنین نیروی انسانی متخصص و مجرب با پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان، مشغول به خدمت رسانی و مشاوره به بیماران هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات دارویی و عرضه داروهای حیاتی و خاص به بیماران و مراجعین از طریق داروخانه هلال احمر قزوین، همواره انجام شده است و در همین راستا روزانه مراجعه کنندگان بسیاری از خدمات دارویی بهره مند می شوند امیدواریم با آمادگی که در ارائه خدمات در داروخانه هلال احمر در ایام نوروز وجود دارد بتوانیم در کاهش آلام بیماران و همچنین ارائه خدمات، همچون گذشته بسیار مطلوب و شاخص عمل کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.