×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
متهم فراری تحت تعقیب پلیس قزوین را شناسایی کنید

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اعلام جزئیات این پرونده، اظهارکرد: در تاریخ ۲۵ خرداد ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ آرش مرادی افزود: با حضور مأموران در محل و شواهد عینی آثار جرم و اظهار نظر شاهدان عینی درگیری، مشخص شد تعدادی اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم به یک مغازه سوپر مارکت حمله ور شده و پس از شلیک گلوله به صاحب مغازه متواری می‌شوند و مضروب پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش به عنوان همدست ضارب دستگیر و متهم با هویت معلوم به اتهام قتل عمد در استان قزوین تحت تعقیب پلیس است و تصویر وی با مجوز قضائی برای شناسایی توسط شهروندان منتشر می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین بیان کرد: تلاش برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد و از شهروندان عزیز خواست داریم تا با نهایت دقت، تصویر متهم را رؤیت کرده و به محض شناسایی وی و یا اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۸۲۱۸۲۴۶۴۴ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.