×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قرنطینه کامل روستای حسین آباد در شهرستان آبیک

به گزارش کافه خبر قزوین،فرماندار شهرستان آبیک آبیک، با اشاره به فوت یک بیمار مبتلا به کرونایی انگلیسی در آبیک اظهار کرد: بیمار مبتلا به ویروس کرونا انگلیسی برای تشخیص بیماری به بیمارستان هشتگرد مراجعه کرد و در همان روز درگذشت.

 شهرام احمدپورافزود: اطلاعات کامل پزشکی در خصوص علائم بیماری در اختیار مراکز درمان است، اما مرگ سریع بیمار، موجب شک کادر درمان شد و آزمایش‌های لازم برای تشخیص بیماری به تهران ارسال شده است.

این مسئول بیان کرد: پیکر بیمار فوت شده بلافاصله بعد از ترخیص در محل سکونت این شخص در آرامستان شهرستان آبیک به خاک سپرده شد و نتایج آزمایش در خصوص ابتلای این فرد به ویروس کرونا انگلیسی در روز چهارشنبه هفته گذشته به فرمانداری اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از مطلع شدن ابتلاء این شخص به بیماری جهش یافته کرونا، روز پنج‌شنبه طی جلسه‌ای که با شورای تأمین برگزار شد روستا حسین‌آباد، آرامستان و نماز جمعه تعطیل شد.

احمد پور با بیان اینکه تست سریع اولیه کرونا از تمام اهالی حسین‌آباد و خانواده متوفی گرفته شده است، گفت: نتایج تست اولیه اهالی روستای حسین آباد منفی و تنها تست ۵ نفر از خانواده متوفی مثبت شده است که نتیجه نهایی تست خانواده متوفی از تهران ارسال خواهد شد.

به گفته وی، پس از اعلام نتایج از تهران، جلسه نهایی برای بررسی وضعیت شیوع کرونای انگلیسی در آبیک روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

احمدپور با اشاره به اینکه روستای حسین آباد هم اکنون در قرنطینه کامل است تصریح کرد: ورود و خروج در این منطقه با خاکریز تحت کنترل است.

فرماندار آبیک اعلام کرد: تا برگزاری جلسه نهایی شورای تأمین و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا محدودیت‌های کرونایی همچنان در شهر ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.