×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
متکدیان و معتادان بهبودیافته قزوین باید صاحب شغل ‌شوند

به گزارش کافه خبر قزوین،سید رسول جزدره‌ ای روز سه‌شنبه در نشست کمیته فرعی اشتغال استان قزوین افزود: چندی پیش در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان قزوین موضوع اشتغال متکدیان و معتادان معتادان بهبود یافته در حضور استاندار مطرح و مصوب شد که راهکارهای لازم برای حل اشتغال این افراد مورد تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید کارگروهی ویژه متشکل از معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سازمان صمت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص تشکیل شود، اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی و شهرداری نیز برای شناسایی این افراد استفاده کرد و برنامه‌ها و رهیافت‌های مشخصی را در این خصوص تدوین نمود.

جزدره‌یی تاکید کرد: دفتر اجتماعی استانداری قزوین به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه وارد شود و نیازمند این هستیم که با کمک دستگاه‌های دیگر به سیاست گذاری در این رابطه اقدام کرده و سپس امورات اجرایی را در دست بگیریم.

معاون امور آسیب‌های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: معتادان در جامعه به لحاظ برچسب‌های اجتماعی و فرهنگی که روی آن‌ها وجود دارد، قابل پذیرش نیستند و لازم است که در این رابطه فرهنگ سازی بیشتری صورت پذیرد.

جزدره ای یادآور شد: با توجه به اینکه متکدیان و معتادان بهبودیافته به لحاظ اشتغال و معیشت در وضعیت حاد و بحرانی قرار دارند، اگر به فکر ساماندهی آنها نباشیم به طور حتم باید شاهد تبعات اجتماعی دیگری باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.