×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محدودیت های کرونایی در پنج شهر استان قزوین تمدید شد

به گزارش کافه خبر قزوین،استاندار قزوین در این باره اظهار کرد: قرمز شدن وضعیت استان در هفته های گذشته موجب شد تا در جلسات ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مصوب کنیم تا محدودیت هایی در کسب و کار و تردد مردم اعمال شود تا بتوانیم شرایط بیماری را کنترل کنیم.

هدایت الله جمالی پور افزود: هر چند باید از همکاری مردم و کسبه در اجرای طرح هوشمند محدودیت ها تشکر و قدردانی کنیم اما همچنان نگران سلامت مردم هستیم و تا زمانی که روند بیماری در استان نزولی نشده باید مراقبت ها و محدودیت ها تشدید شود.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در کشور محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز یک هفته دیگر تمدید شده است و در این راستا برخی شهرهای ما نیز در این ردیف قرار دارند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین،جمالی پور یادآورشد: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تعداد ۱۶۰ شهر با وضع قرمز روبرو بودند که این تعداد اکنون به ۶۴ شهر کاهش یافته و محدودیت‌ها در این شهرها تا یک هفته دیگر ادامه می‌یابد.

به گفته وی، در استان قزوین نیز شهرهای قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در لیست قرمز قرار دارند لذا محدودیت های اعمال شده تا یک هفته دیگر تمدید می شود.

جمالی پوراضافه کرد محدودیت کنونی در همه شهرها تا صبح روز شنبه ادامه دارد و از شنلبه تا یک هفته دیگر تمدید می شود و این محدودیت‌‎ها در برخی شهرهایی که تغییر وضعیت داشته باشند کمتر خواهد شد.

استاندار خواستار شد: تداوم همکاری مردم در اجرای این مصوبات شد و گفت: مردم باید صبوری کنند و تحمل داشته باشند تا سلامت خود و خانواده و مردم دیگر به خطر نیفتد.

گفتنی است،بر اساس این اعلام، همه اصناف غیر از مشاغل گروه یک تعطیل است و ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و متخلفان جریمه می‌شوند.

شهرستان آوج در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد و گرو‌های یک، دو و سه در این شهر اجازه فعالیت دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.