×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیران متخلف در قزوین دستگیر شدند

به گزارش کافه خبر قزوین،سرهنگ مهدی حاجیان‌راد اظهار کرد: در راستای مقابله با جرائم اقتصادی و در پی تعاملات صورت گرفته و کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه ۲ تن از مدیران دولتی در یکی از ادارات دولتی اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی ادامه داد: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که این ۲ مدیر دولتی اقدام به فروش مجدد تجهیزات خریداری شده توسط شرکت با قیمت سه برابری کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه میزان خسارات وارده به بیت‌المال را مبلغ ۱۴ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ تن از مدیران این ارگان دولتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حاجیان‌راد در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.