×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست زمین پل معلق باراجین را تهدید نمی‌کند

به گزارش کافه خبر قزوین،روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، پیرامون مطالب منتشر شده در خصوص نشست زمین اطراف پل معلق بوستان ملی باراجین پیامی صادر کرد که در اختیار کافه خبر قزوین قرار گرفته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به درج مطالبی در فضای مجازی مبنی بر نشست زمین در محدوده پل معلق بوستان ملی باراجین صبح امروز نائب رئیس و صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین به همراه تعدای از مدیران ارشد شهری ( در حوزه های عمرانی، اتش نشانی ، منطقه نمونه گردشگری باراجین و …. از محل مورد نظر و زمین های اطراف آن بازدید نمودند که در جریان این بازدید میدانی کارشناسان مربوطه به بحث و بررسی وضعیت موجود پرداختند و در پایان نتایج ذیل بدست آمد که جهت اطلاع افکار عمومی به شرح ذیل اعلام می گردد.

سازه پل کابلی مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده و سازه آن از محوطه سازی پشت پل مستقل می باشد و هم اکنون به لحاظ پایداری و سلامت در شرایط کاملا مطلوب بوده و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد. وجود ندارد

نشست موضعی ایجاد شده در بخشی از محوطه مجاور به دلیل نفوذ آب و عدم زهکشی در آن قسمت می باشد و با اصلاح سطحی به سادگی قابل ترمیم است که این مهم در روزهای آتی اجرا می گردد.

به منظور جلوگیری از رانش خاک در این محدوده نیز احداث دیوار حایل لبه محوطه  در دستور کار مدیریت منطقه گردشگری باراجین قرار دارد که سریعا اجرا می گردد.

گفتنی است، به منظور اطمینان از ایمنی پل معلق بوستان باراجین، بازدید های ماهیانه مستمر از این سازه از زمان افتتاح آن صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

تأکید می گردد؛ امنیت و سلامتی شهروندان عزیز همواره سرلوحه برنامه های مجموعه مدیریت شهری قزوین قرار داشته و دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.