×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نوشداروی میراث فرهنگی قزوین پس از گسترش شیوع کرونا/ موزه‎ ها و اماکن تاریخی قزوین تعطیل می شوند

به گزارش کافه خبر قزوین،علیرضا خزائلی روز شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۰ با اعلام این خبرافزود: با توجه به مصوبات شصت و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام وضعیت جدید رنگ‌بندی تعدادی از شهرهای کشور، وضعیت شهرستان‌های قزوین و تاکستان در استان قزوین نیز در محدوده رنگ نارنجی کرونایی اعلام شده و در این شرایط موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها که در مشاغل سطح شغلی شماره ۳ قرار دارند مجاز به فعالیت نیستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی استان قزوین،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ادامه افزود: بر همین اساس موزه‌های قزوین شامل کاخ‌موزه چهلستون، موزه سنگ‌نگاره‌های دولتخانه صفوی و موزه شهر و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره کل و قلعه الموت تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام می‌شوند و در صورت تغییر وضعیت و بازگشایی مجدد متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش کافه خبر قزوین،آقایان مسئول تیر خطا زده اید و قابل جبران نیست،در حال حاضر بحران،از شرایط جنگی هم بالاتر است. مردم تا کی باید با جانشان تاوان آزمون و خطای شما را در مدیریت بپردازند؟ به دلیل ناکارآمدی برخی مدیران در استان و کشور با تصمیم های نادرست و تاخیر در تصمیهای به جا و اصولی، جان بسیاری از شهروندان و هموطنانمان در خطر بزرگی قرار گرفت.

ستاد ملی مقابله با کرونا می توانست خیلی قاطعانه تر و سریعتر تصمیم بگیرد و جدی تر هم اجرا کند، تا شاهد این همه اتفاقات ناگوار و نامیمون نباشیم، این صحنه ای که مردم و رسانه ها می بینند “نوشدارو پس از مرگ سهراب” است.

آیا شایسته تر نبود در همان ساعات اولیه نوروز 1400 در تمامی موزه های تاریخی به روی مردم بسته شود و حتی شهرداری خودروهای استقبال از بهار را که سبب تجمع مردم و شیوع گسترش کرونا می شد را متوقف کند، تا شاهد افزایش ابتلای مردم استان به کرونا و یا از دست دادن این افراد بیگناه نباشیم؟؟؟؟

بالاخره یک روز کرونا ریشه کن خواهد شد و تاریخ از تصمیمهای نادرست و نابه جای ما حکایت خواهد کرد، پس آنگونه تاریخ را بنگاریم که آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.