×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نگاه شهیدان به انتخابات

 به گزارش کافه خبر قزوین،اسلام و قرآن و مبانی دینی، راه امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی و اهداف و ارزش‌های آن، ولایت فقیه و اعتقاد به امام زمان(عج)، تبعیت از حضرت امام خمینی(ره)، حجاب، حضور مردم در صحنه، مشارکت در جبهه‌های حق علیه باطل، اهمیت نماز، نماز اول وقت و نماز جمعه، توجه به دعا و استغاثه، توصیه به اعضای خانواده در موضوعات مختلف به‌ویژه احترام به پدر و مادر و نیز توصیه به دوستان برای مبارزه با ضدانقلاب، وحدت و پرهیز از اختلاف از مهم‌ترین محورهای وصیت‌نامه‌های شهدا به شمار می‌رود.

یکی دیگر از محورهای اساسی که در وصیت نامه شهدا به چشم می‌خورد درخواست حضور حد اکثری در انتخابات است. به طوری که شهیدان در وصیت نامه خود نوشته‌اند:

شهید علی گودرزی:
«مواظب ضربه منافقین باشید. اینها در نهادها و انتخابات، در اجتماعات نفوذ می‌کنند و ضربه می‌زنند. که امام عزیزمان فرمودند خطر منافقین از کفار بدتر است.»

شهید محمدعلی قیصری:
«در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشید به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید.»

شهید قدم‌علی عابدینی:
«همیشه در صحنه باشید و پا به پای مردم صحنه‌ها را پر نگه دارید و در انتخابات فعالانه شرکت کنید و مواظب دشمنان داخلی و خارجی باشید.»

شهید علیرضا کریمی :
«صحنه‌ها را خالی نکنید و وحدت خود را حفظ کنید و با شرکت در نمازهای جمعه و جماعت و برنامه انتخابات چشم دشمنان اسلام را کور کنید.»


شهید فرج‌الله رضایی آدریانی:
«برادران، هوشیار باشید، در انتخاب افراد مواظب باشید، غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید؛ حتی در رفت و آمدهای خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.