×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهسازی راه‌های استان قزوین با ۹۰ هزار تن آسفالت

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این باره اظهار کرد: در سال گذشته ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت حفاظتی شامل میکروسرفیسینگ، اسلاری‌سیل، چیپ‌سیل و فوگ سیل در سطح راه‌های این استان انجام شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق لطفی افزود: آسفالت حفاظتی برای افزایش مقاومت سایشی و غیر قابل نفوذ کردن بستر راه و بهسازی رویه آسفالت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۹۹ با خرید دستگاه خط‌کش و تشکیل تیم خط‌کشی امانی در این اداره کل ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان قزوین خط کشی شد.

این مسئول توضیح داد: تهیه، نصب و تعمیر ۶ هزار و ۴۶۸ عدد تابلو و علائم ایمنی راه‌ها، ارتقا، بهسازی و نصب حفاظ ایمنی میانه راه‌ها به طول ۱۵۷ کیلومتر و اجرای روشنایی طولی در ۲ کیلومتر از نواحی یا گردنه‌های مه‌گیر و روشنایی نقطه‌ای در ۲۱ تقاطع همسطح پرتصادف از دیگر اقدامات در حوزه ارتقای ایمنی و ترافیک در سال گذشته بوده است.

وی اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در ۱۶۷ کیلومتر از راه‌های استان را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در کناره جاده و به منظور جلوگیری از خروج وسایل نقلیه در زمان وقوع حادثه انجام می‌شود و نقش مؤثری در کاهش شدت حوادث دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.