×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همدل می شویم برای ماه مهر/آغاز شور عاطفه ها در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود افزود:امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزاداری سالار شهیدان با شعار “همدل می شویم برای مهربانی در مهر” مراسم جشن عاطفه ها برگزار می شود.

مهر علی حق گویان با بیان اینکه  سال گذشته ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شدافزود: امیدواریم ۴ و نیم میلیارد تومان کمک جهت تأمین مایحتاج نیاز دانش آموزان از خیرین باز هم تهیه شود.

این مقام مسئول خبر داد: شور عاطفه‌ها از امروز تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت به همین‌منظور، علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱۰۲۸۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: هزار و ۳۲۰ پایگاه نمادین جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان “شور عاطفه‌ها” روز پنج شنبه ۲۷ شهریور در استان برپا می‌شود.

دو هزار دانش آموز چشم انتظار تبلت و گوشی هوشمند

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و تغییر فرآیند آموزش به منظور تأمین ملزومات آموزش از راه دور انتظار می رود با دریافت کمک‌های نقدی بیشتر شود افزود: در استان قزوین بیش از ۲ هزار دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند که امید است با کمک خیرین شرایط تهیه آن برای دیگر دانش آموزان نیز فراهم شود.

به گفته وی، سه هزار و ۵۷۳ دانش آموز و ۳۰۲ دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان قرار دارند.

هر کارمند، یک فرزند معنوی

حق گویان با اشاره به طرح هر کارمند یک فرزند معنوی افزود: در این طرح بیش از ۳۲ هزار کارمند قزوینی، حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند و سرانه کمک برای هر یتیم ۶۳۰ هزار تومان و محسنین ۲۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین  با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش اطعام حسینی در ۷۳ آشپزخانه، ۲۸۴ هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع شد افزود: در مرحله دوم نیز با کمک خیرین ۱۵۲ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۱۸ هزار مواد غذایی بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان توزیع‌شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.