×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ مسئولی در استان قزوین واکسن کرونا دریافت نکرده است

به گزارش کافه خبر قزوین،منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که عصر امروز (شنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان به صورت شکننده و ناپایدار است و همه چیز به رفتار مردم بستگی دارد در نتیجه اگر دچار سهل انگاری شود،دوباره وارد موج جدیدی از بیماری خواهیم شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه کمیته نظارت و پایش، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌ها را بررسی و گزارش دهد افزود: در بحث تزریق واکسن براساس سند ملی اقدام می‌ شود و تا به امروز هیچ مسئولی از امام جمعه تا استاندار و حتی رئیس علوم پزشکی استان قزوین نیز یک مورد هم واکسن کرونا نزده‌اند به بیان ساده تر،هیچ مسئولی در هیچ ارگان و دستگاهی حتی یک مورد واکسن هم دریافت نکرده است.

وی یادآور شد: ما صرفا براساس سند ملی واکسیناسیون را انجام خواهیم داد تا انحرافی رخ ندهد در نتیجه، خواستاریم که هیچ ارگان و شخصی جهت دریافت واکسن با استانداری یا فرمانداری تماس نگیرند.

به گفته وی،در وضعیت نارنجی کارمندان دولت با ۵۰ درصد فعالیت دارند، اما به هر حال تصمیم نهایی به تشخیص مدیران کل و فرمانداری‌ها بستگی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.