×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه برای جلوگیری از تجمعات در سطح شهر، امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بستر فضای مجازی یا به صورت بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

محمد درافشانی افزود: تلاش داریم تا با اجرای این برنامه‌ها ضمن ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش دانش دینی شهروندان؛ با زبان شیوای هنر پیام عید قربان و عید بزرگ غدیر خم را به شهروندان اطلاع رسانی کنیم.

تصویر سازی اشعار ویژه عید غدیر خم

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه تصویر سازی اشعار به مناسبت عید غدیر خم ویژه رده سنی جوانان و بزرگسالان از جمله برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

برگزاری مسابقه نقاشی یک خانواده شاد در قزوین

این مسئول برگزاری مسابقه نقاشی «یک خانواده شاد» را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت اعلام کرد که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و بنیاد زنان محجبه استان قزوین برگزار می‌شود.

اجرای ویژه برنامه استعداد یابی شهر بانشاط و زیبای من

درافشانی از اجرای برنامه استعدادیابی شهر بانشاط و زیبای من «در حوزه نوازندگی، خوانندگی پاپ و سنتی، طنز، استند آپ و تزئینات خانگی» در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان با مشارکت صدا و سیما مرکز استان قزوین برگزار می‌شود.

تولید برنامه‌های شاد فرهنگی در فضای مجازی

این مسئول تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی نظیر «نماهنگ برای اعیاد پیش رو، تهیه و تولید برنامه‌های جنگی به صورت مقطعی، اجرای دو نوازی، استند آپ، تقلید صدا و اجرای نقالی و شاهنامه خوانی، داستان شعر، قصه گویی، برنامه‌های عروسکی با محتوای آموزش شهروندی (یک تا ۳ دقیقه‌ای)» در بستر فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی که برای این دهه مبارک پیش بینی شده است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهابی در شب» / لباهنگ ویژه غدیر خم

این مسئول افزود: از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهابی در شب» ویژه رده سنی بزرگسالان و مسابقه «لباهنگ عید غدیر خم» ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد.

آذین بندی میادین و معابر مناطق شهری قزوین

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مشارکت با مساجد و هیأت‌های مذهبی در برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر خم و همچنین فضا سازی شهری در تیر بردها و آذین بندی میادین و معابر مناطق شهری قزوین از دیگر اقدامات شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.