×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پروژه‌های نیمه تمام بخش کشاورزی قزوین تکمیل شود

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دوشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مدیران که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال جهش تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری و همسو با سیاست‌های دولت محترم با اجرای طرح‌های مهم شاهد جهش تولید در بخش کشاورزی خواهیم بود.

فاطمه خمسه با اشاره به وضعیت خوب تولید محصولات کشاورزی افزود: امسال با مدیریت خوب می‌توانیم محصول گندم با کیفیت تولید و از کشاورزان خریداری کرد.

وی با اشاره به آغاز برداشت محصول گندم در استان گفت: با توجه به اینکه امسال نرخ گندم نسبت به سال گذشته افزایش داشته با هماهنگی سایر دستگاه‌ها باید گندم استان تحویل مراکز خرید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به لزوم جذب اعتبارات بیشتر برای رونق بخش کشاورزی اشاره کرد و یاد آور شد: تمام سعی و تلاش ما صیانت از بخش کشاورزی و پایداری تولید در این بخش است.

این مسئول صیانت از اراضی کشاورزی را لازمه امنیت غذایی و پایداری تولید دانست و گفت: در صیانت از اراضی کشاورزی نباید کوتاهی کرد و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: با نظارت و کنترل بیشتر باید از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلو گیری کرد.

خمسه در ادامه به لزوم جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: در امر سرمایه گذاری با هماهنگی سایر دستگاه‌های سرمایه گذاران را به اراضی غیر مرغوب کشاورزی هدایت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با همکاری و همدلی و مدیریت جهادی می‌توان در جهت توسعه بخش کشاورزی حرکت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.