×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کافه خبر قزوین روی خوش قولی شما حساب می کند/موزه کشاورزی قزوین بامدیریت جدید احیا می شود

به گزارش کافه خبر قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پی هجمه بعضی از سایت های خبری به جهادکشاورزی مبنی بر تعطیلی تنهاموزه کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: موزه کشاورزی استان مطابق  با مقررات و با مدیریت جدید  احیاء می شود.

فاطمه خمسه افزود: این سازمان در نظر دارد درطرح جدید‌ با  تغییر مدیریت موزه کشاورزی درصدد احیا مجدد این موزه با ارزش است.

به گفته او،حکم تخلیه برای فرد مورد نظر در این موزه به منزله تعطیلی موزه  کشاورزی نیست.

وی یادآور شد: مجموعه باغستان که در آن موزه کشاورزی نیز دایر است  متعلق به  این سازمان است که در راستای حمایت از بخش کشاورزی  و همچنین نشان دادن قابلیت وجایگاه این استان در تولید محصولات کشاورزی گشایش و راه اندازی شد.

خمسه یادآور شد: طی سال های گذشته با هدف حفظ ادوات قدیمی صرفا جهت یک دوره بعنوان نمایشگاه کشاورزی در نظر گرفت  شد ، ولیکن چندین سال به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفته است .

وی توضیح داد: با توجه به استفاده غیر قانونی مسوول قبلی این موزه و همچنین استفاده شخصی نامبرده از ملک دولت و نیاز مبرم این سازمان به ملک مورد نظر مقرر شده جهت حفظ اموال موجود و ارج نهادن به آن ؛ وسایل در اداره کل میراث فرهنگی که متصدی و متوالی این امر و متخصص در نگهداری این اموال می باشد، قرار گیرد.

خمسه اعلام کرد: این سازمان درصدد است با مدیریت جدید نسبت به احیای مجدد این موزه با ارزش طبق مقررات وبرنامه ریزی مناسب با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان  انجام دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.