×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کسب و کار‌های فرهنگی آسیب دیده در قزوین برای تسهیلات کرونا ثبت نام کنند

به گزارش http://cafekhabarqazvin.ir/wp-admin/post-new.phpکافه خبر قزوین،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: همه کسب و کار‌ها و مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری آسیب دیده استان قزوین می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir برای درخواست تسهیلات ثبت نام کنند و بانک‌ها نیز تا پایان آبان ماه موظف به پرداخت وام‌های مورد نظر هستند.

محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد:در حال حاضر در چهار رسته گردشگری، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات تمدید شده است و مهدکودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها به فهرست کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا اضافه شدند و می‌توانند از امهال‌ها و تسهیلات کرونا بهره‌مند شوند.

این مسئول ادامه داد: برخی کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا با وجود دریافت وام در این دوران درآمدی نداشتند و هم اکنون موعد اقساط آن‌ها رسیده است بنابراین برای بازپرداخت اقساط آن‌ها امهال چهارماهه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین آن دسته از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا که درآمدی نداشتند و چک‌های آن‌ها وصول نشده تا پایان تیرماه سال جاری مهلت دارند چک‌های برگشتی خود را وصول کنند و در این مدت، محدودیت‌های خدمات بانکی برای چک‌ها متوقف می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین برای مشاغل آسیب دیده از کرونا برای کارفرمایانی که حق بیمه اردیبهشت و خردادماه را پرداخت نکرده اند، دو ماه امهال در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آب، برق و گاز اجازه قطع خدمات خود برای کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا از جمله مشاغل فرهنگی که موفق به پرداخت قبوض نشدند را ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.