×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک نقدی ۵۰۰ میلیون تومانی قزوینی های سخاوتمند در طرح ایران همدل

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر کل بهزیستی استان قزوین در این باره اظهار کرد: در قالب پویش ایران همدل شهروندان استان قزوین  ۵۰۸ میلیون تومان کمک نقدی و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز کمک غیرنقدی کرده‌اند که با توجه به کمک‌های جمع‌آوری شده، این نهاد اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت پوشش خود کرده است.

علیرضا وارثی افزود: همچنین در مجموع ۱۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب پویش‌های وابسته به بهزیستی در استان قزوین جمع‌آوری شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین،این مسئول یادآور شد: کمک‌های نوع دوستانه مردم استان به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب پویش‌های ایران همدل، عیدانه ، سلامت مددجویان و همدلی مومنانه جمع آوری شده است.

وی با اشاره به پویش عیدانه به عنوان یکی دیگر از پویش‌های مردمی، تاکید کرد: این پویش در سال جاری به انجام رسید و ۳۳ میلیون تومان کمک نقدی و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی از مردم خیر استان جمع آوری شد.

وارثی اضافه کرد: ۱۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۳۲۱ میلیون تومان هم کمک غیرنقدی در پویش صیانت از سلامت مددجویان و در پویش همدلی مومنانه نیز ۱۴۲ میلیون تومان کمک نقدی  و ۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان کمک غیرنقدی توسط مردم نیکوکار استان قزوین جمع‌آوری شده است.

وی بیان کرد: همچنین تهیه 237 بسته غذایی در ستاد مرکزی از خیرین استان با سرانه 300 هزار تومان به ارزش 711 میلیون ریال جمع آوری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.