×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح دبیرخانه ملی ترویج فرهنگ بشر دوستی در قزوین

 به گزارش کافه خبر قزوین،آئین افتتاحیه دبیرخانه ملی ترویج فرهنگ بشردوستی روز چهارشنبه به مناسبت 29 مرداد ماه ، روز جهانی بشردوستی، به صورت مجازی و با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون اجتماعی بهزیستی ، نماینده شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر ، مدیر عامل و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم  با بیان اینکه باید به جوانان بها داده شود و در تولید محتوای بشردوستی از آنان استفاده کرد افزود: این دبیرخانه به دستور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از امروز در استان قزوین مستقر می شود و بصورت دائمی فعالیت خود را ادامه خواهد داد و با تشکیل گروههای علمی و دانشجوئی در ارتباط با روشها و برنامه های ترویج فرهنگ‌ و رفتارهای بشردوستانه به بحث و تبادل نظر پرداخته و با بهره گیری از تفکرات صاحب نظران در این زمینه اقدام به طراحی برنامه های اجرایی و کاربردی می نماید .

حسن آصفی اظهار کرد : این دبیرخانه با رویکرد جوان باوری ، هسته های مطالعاتی را با حضور دانشجویان کانونهای هلال احمر ، فعال خواهد نمود تا از ظرفیتهای علمی آنان در این زمینه استفاده نماید.

وی فرآیند فعالیت این دبیرخانه را دستیابی به طرحهای عملیاتی دانست که در سطح جامعه اجرایی شود و در ادامه عنوان کرد: شعار این دبیرخانه به مناسبت روز جهانی بشردوستی “با گذر از خود به بشریت می اندیشیم” انتخاب شده است .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: رسالت اصلی جوانان هلال احمر ترویج فرهنگ بشردوستی است که ریشه در فرهنگ و آموزه های دینی ما دارد و ایثار ،فداکاری و از خود گذشتگی عناوینی هستند که با آموزه های دینی ما عجین بوده و هست.

مریمبیدخام افزود:  جوانان هلال احمر باید به جامعه بیاموزند و مرجع نشر این فرهنگ در جامعه باشند که این موضوع می تواند یک سرمایه اجتماعی باشد و منجر به کاهش آسیبهای پنهانی نیز گردد .

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پوستر روز جهانی بشردوستی که توسط این دبیرخانه منتشر شده است رونمایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.