×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهدای 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند قزوینی

به گزارش کافه خبر قزوین،حاج نقی میرزایی متولد سال ۱۳۲۸ در قزوین است.از کودکی در بازار کار کرده و طبق گفته خودش به خوبی بازار را می شناسد.

بعدها پارچه فروش بوده و یک کارگاه تولیدی تاسیس کرده و از سال ۸۲ با همت آیت الله باریک بین موسسه نیکوکاری را که هدفش تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت بوده است را راه اندازی کرده است و طبق گفته های خودش افرادی همچون حاج غلامحسین درافشان و حاج آقا مطهری که اکنون در قید حیات نیستند در گامهای اساسی این موسسه تاثیر بسزایی داشتند.

حاج نقی میرزایی، مردی بزرگ منش، با عطوفت و مهربانی است که تا کنون بیش از ده هزار جهیزیه برای نوعروسان مستمند فراهم کرده است.

وی به سبب افکار بزرگ منشانه اش توانسته در روزگار سخت معیشتی که فراهم کردن جهیزیه مانند قبل آسان نیست پای همه هم و غم این موسسه بایستد و مانند یک فرشته زمینی دستگیر همه نیازمندان باشد.

او کسی است که نه تنها در تهیه جهیزیه بلکه به مناطق محروم و سیل زده نییز یاری رسانده است، در آخر حاج نقی میرزایی از آن دست آدمهایی است که باید نه تنها در استان قزوین بلکه در کل کشور، تکثیر شود.

مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ بنیان ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در گفتگو با کافه خبر قزوین اظهار کرد: هرساله به مناسبت های مختلفی همچون سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) عید بزرگ غدیر و قربان صدها جهیزیه، به نوعروسان جوان در جهت ترویج فرهنگ ازدواج اهدا می شود.

نقی میرزایی با بیان اینکه امسال هم در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) 40 سری جهیزیه به این نوعروسان اهدا خواهد شد تصریح کرد: تهیه این 40 سری جهزیه از طریق کمک های مردمی و خیرین بوده است که ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها، 5 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.