×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بار اصلی انتخابات در شرایط کرونایی بر دوش اصحاب رسانه است

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در هشتمین جشنواره رسانه‌های استان اظهار کرد: شرایط در زمینه کرونا در کشور و استان قزوین کاملاً مدیریت شده و نزولی است و روند بستری به حداقل ممکن در چند ماه اخیر رسیده و ۷۵ درصد کاهش در روند بستری و فوتی‌ها را شاهد هستیم.

منوچهر حبیبی افزود: امیدواریم با ادامه همکاری مردم و اجرای واکسیناسیون واکسن داخلی هرچه سریعتر کرونا را تشییع جنازه کنیم، البته همچنان تمامی مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام داده تا بدین وسیله شرایط سفید کرونایی را رقم بزنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: آنچه که رسانه‌ها در این مدت انجام دادند بسیار ارزشمند بوده و اصحاب رسانه ستاد‌های تبلیغاتی را به تک تک منازل بردند و این اقدام را به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

حبیبی اضافه کرد: رسانه‌های بیگانه به دنبال آن هستند که شور و شوق انتخاباتی در کشور وجود نداشته باشد، اما فعالیت اصحاب رسانه این فضا، را خنثی کرده است.

وی افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در انتخابات بسیار حایز اهمیت است که وظیفه اصحاب رسانه است و امیدواریم این قشر رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح: رسانه در مبارزه کرونا و شور آفرینی انتخابات هیچ گونه حاشیه‌ای را در استان قزوین برای دست اندرکاران امر ایجاد نکرده و همواره همراه مسئولان بوده است.

حبیبی تصریح کرد: معدل رسانه‌های استان قزوین انصاف و نقد سازنده بوده و به موقع، با سرعت و دقت عمل کرده و همواره در خدمت توسعه این استان بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.