×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در قزوین/تامین ۳۰۰ فقره جهیزیه توسط خیران و بسیج سازندگی قزوین

 به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر پنج هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده و مرحله پایانی آن را نیز روز سه شنبه در مزار شهدا انجام خواهد شد‌.

مهدی صادقپور افزود:یک پویش همگانی را نیز در این زمینه در بسیج سازندگی به راه اندازی شده است تا با یاری خیرین و همه افراد جامعه، نیاز دانش آموزان به اقلام تحصیلی از قبیل کیف و کفش نیز تامین شود.

این مسئول با بیان اینکه تامین این بسته‌ها از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان هزینه داشته است افزود: سعی شده است که متناسب با اقتضای سنی و دوره دانش آموزان این بسته ها تامین و توزیع شود.

به گفته صادق پور،۷۰۰ پایگاه محلات بسیج در سطح استان فعالیت دارند که در شناسایی نیازمندان و جامعه هدف و توزیع بسته‌های تهیه شده همکاری می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان با اشاره به انجام مراحل نخست رزمایش کمک مومنانه، تصریح کرد:  این رزمایش ببا فرمان مقام معظم رهبری در استان فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون از هیچ خانواده‌ای گزارش نشده است که بسته‌های معیشتی خود را دریافت نکرده است از سوی دیگر، درابتدای راه ، قرار بود که خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این طرح قرار نگیرند ولی در ادامه این‌مسیر، تعداد قابل توجهی بسته معیشتی به این خانوارها نیز هم اهدا شد.

به گفته وی،در این زمینه با کمک قرارگاه‌های بسیج نزدیک به ۵۰ هزار نفر از جامعه هدف در مرحله اول شناسایی شدند و تنوعی از خدمات شامل بسته‌های معیشتی، اهدای خون، آزادسازی ۳۰ زندانی با کمک ستاد دیه را دریافت کردند.

این مسئول خبر داد: تا به امروز ۱۰۰ فقره جهیزیه با کمک خیران و آورده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تامین شده و هدفگذاری ما تامین ۳۰۰ فقره جهیزیه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.