×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار و گفت‌وگوی صمیمی مدیران رسانه‌های استان قزوین با خادمین رضوی

به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول کاروان زیرسایه خورشید در دیدار با مدیران رسانه های استان قزوین که به همت بسیج رسانه استان و میزبانی خبرگزاری ایسنا برگزار شد اظهار کرد: جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید از سال ۸۷ با حرکت هشت کاروان شروع شد و سال گذشته ۸۶ کاروان به ۳۱ استان و ۶ کشور خارجی اعزام شدند که امسال به دلیل شیوع کرونا اعزام کاروان‌های خارجی کنسل شد.

ماهان صفایی افزود: با توجه به شیوع کرونا توسط دبیرخانه مرکزی جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید نشست‌های مختلف با مسئولان بهداشتی صورت گرفته است ضمن اینکه پروتکل بهداشتی دیده شده خیلی سخت‌تر و حساس تر از پروتکل وزارت بهداشت تهیه و به سایر استان ها ابلاغ شده است.

مسئول کاروان زیرسایه خورشید با بیان اینکه در جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید توسط تشکل‌های مردمی تدوین می‌شود افزود: برنامه‌های استان قزوین نیز توسط تشکل شمس‌الشموس تهیه و به دبیرخانه ارسال شد.

بهترین رسانه در بیان حقایق ها “قرآن کریم” است

حجت‌الاسلام صنایعی از اعضای کاروان زیرسایه خورشید در این جلسه با بیان اینکه قرآن کریم بهترین رسانه در بیان حقایق ها “قرآن کریم” است افزود: در آیه ۶ سوره حجرات آمده است «ای مؤمنان، هرگاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان شوید»؛ بر اساس این آیه شریفه،اگر فاسقی برای شما خبری آورد، آن را بدون تحقیق نپذیرید.

وی با تاکید بر اینکه شایسته نیست هر خبری در رسانه ها منعکس شود تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز ما این است که خبرهای صحیح و دروغ باهم مخلوط شدند در حالی که یک رسانه می تواند در هدایت و یا انحراف جامعه به شدت موثرعمل کند و یک تغذیه فکری مناسب ارائه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.