×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معرفی جوانان موفق و کارآفرین در برنامه «جهش»

به گزارش کافه خبر قزوین،مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در این باره اظهار کرد:: برنامه تلویزیونی جهش به همت گروه تولیدات تلویزیونی بسیج شبکه قزوین روی آنتن می‌رود و ضمن گفتگو با افراد مبتکر و پر تلاش در خصوص چگونگی مبارزه با مشکلات برای رسیدن به این جایگاه، سیر تکامل و مراحل تولید محصولات آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

علی رحیمی افزود: در این برنامه درباره محصول تولیدی جوانان کارآفرین که به مرز تولید انبوه رسیده و دارای مشخصات و استاندار‌های بین المللی بهداشتی و صنعتی برای تولید است، بحث و گفتگو خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه تلویزیونی «جهش» به صورت موازی با همراهی مسئولان مربوطه و حضور در مکان مورد نظر تولید به بحث و گفتگو در مورد موانع پیش روی تولید و راه حل‌های آن پرداخته خواهد شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: در خلال برنامه هم بخش‌هایی همچون وله‌های گرافیکی و مسابقه پیامکی ویژه نامگذاری سال، نگاهی بر بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۹ و همچنین بخش کارشناسی با موضوع چگونگی عمل به شعار سال پخش می‌شود.

گفتنی است،برنامه تلویزیونی «جهش» به تهیه کنندگی علی کاتبی فر چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ و بیست دقیقه از شبکه سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.