×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پویش اهدای خون با حضور اصحاب رسانه در قزوین برگزار می‌شود

 به گزارش کافه خبر قزوین،مسئول بسیج رسانه استان قزوین درباره پویش “اهدای خون” اصحاب رسانه اظهار کرد: باتوجه به نزدیک بودن روز اهدای خون و شرایط موجود در کشور به دلیل ویروس کرونا تصمیم‌ گرفتیم مسئله‌ی اهدای خون که ارتباط مستقیم با بحث سلامت دارد را این بار در بین خبرنگاران مطرح کنیم.

محمد کشاورز افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی هستند که در تمام شرایط اجتماعی به عنوان مبلغ وارد کار شده و تمام توان خود را در انتشار اخبار به حق به کار می‌برند حال ما تصمیم گرفتیم این بار خود خبرنگاران وارد کار شوند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث کاهش مراجعان اهدای خون شده و ما با این عمل تلاش کردیم تا اصحاب رسانه را هم در این عمل خداپسندانه شریک کنیم.

وی تصریح کرد: اهدای خون نوعی کمک مومنانه است و در این خصوص باید گفت که کمک مومنانه تنها در توزیع اقلام معیشتی در زمان خاص خلاصه نمی‌شود و در هر مکان، زمان و با توجه به شرایط مختلف قابل اجراست پس می‌توان اهدای خون را به عنوان کمک مومنانه مطرح کرده و در این کار خداپسندانه شریک شد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به فرموده امام حسین(ع) درخصوص کمک به مردم که یک توفیق الهی است ما در ایام ماه مبارک رمضان که ماه خدا و بندگی بود از خداوند خواستار توفیق خدمت به مردم شدیم و حالا با توجه به نزدیک بودن روز اهدای خون می‌توانیم از این توفیق الهی بهره‌مند شویم.

به گفته کشاورز، اهدای خون و کمک به هم‌نوعان علاوه بر توفیق خدمت، مسئله‌ی دیگری از جمله سلامت فرد اهداکننده‌ی خون را نیز به همراه دارد.

کشاورز خواستار شد: در راستای اجرای پویش اهدای خون از تمامی اهل رسانه می‌خواهیم تا با حضور خود در روز پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ماه علاوه بر انجام عمل نوع دوستانه باعث تشویق حضور مردم در انجام این عمل خداپسندانه باشند.

منبع خبر : صبح قزوین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.