×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام رهبری به گفتمان مشترک مدیران استان قزوین تبدیل شود

به گزارش کافه خبر قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: موضوع تولید در پیام مقام معظم رهبری باید به گفتمان مشترک مدیران و دست اندرکاران این استان تبدیل شود تا بتوانیم شعار سال را محقق سازیم.

منوچهر حبیبی افزود: ضروری است اندیشه و ذهن مدیران ما برروی تولید متمرکز شود و همه باید اعتقاد داشته باشند که کشور برای رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه به تولید داخلی نیاز دارد.

وی بیان کرد: شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها مولفه‌های متعددی داشته و راهکارهای گوناگونی را نشان می‌دهد، اما موضوع مهم‌تری که این مولفه‌ها را به هم نزدیک می‌کند، حرکت جمعی مدیران و وحدت کلمه و اتحاد جهت تولید است.

حبیبی تصریح کرد: همراهی مدیران، اعمال مشوق‌ها، حمایت از سرمایه‌گذاری، مبارزه با قاچاق کالا و اعتقاد به تولید داخلی تنها در صورتی محقق می‌شود که همه دست اندرکاران نظام و انقلاب در استان قزوین برروی موضوع تولید و به حرکت درآوردن آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: امروزه همه مدیران و دست اندرکاران باید توجه کنند که طی سال‌های متوالی گذشته مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصادی انتخاب می‌کنند که این مساله بیانگر آن است که موضوع تولید تا چه اندازه راهگشا بوده و می‌تواند مشکلات را از پیش رو بردارد.

حبیبی،اقدامات انجام شده در راستای تحقق جهش تولید در سال ۹۹ را پیش نیاز تولید در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند، در راستای جهش تولید یکسری اقدامات خوبی انجام شده بود، اما رضایت بخش نبود که باید از ظرفیت و تجربه سال گذشته برای پیشرد تحقق شعار سال جاری بهره ببریم.

انتخابات ۱۴۰۰، نوسازی نظام در سطح محلی، ملی و بین المللی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ و نوسازی نظام در سطح محلی، ملی و بین المللی توضیح داد: در انتخابات ۱۴۰۰ که رییس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی انتخاب می‌شوند، در اصل از یک دهیاری گرفته تا سیاست داخلی و خارجی تحت تاثیر این موضوع قرار خواهند گرفت تا جایی که این مساله به نوسازی نظام در سطح محلی، ملی و بین‌المللی منجر می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه برگزاری انتخابات اقتدار ملی می‌آفریند، اظهار کرد: انتخابات مظهر اتحاد همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی است که با سلایق مختلف پای صندوق‌های رای رفته و به انتخاب فرد مورد نظر خودشان اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای بهتر برگزار شدن انتخابات امسال، همانند فرمایش مقام معظم رهبری باید مردم براساس تکلیف سیاسی، مشارکت سیاسی حداکثری داشته باشند و داوطلبان نیز در صورت داشتن ویژگی‌ و توانمندی‌ها برای اصلاح امور جامعه به میدان بیایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری دارای ۲ کلید واژه تولید و انتخابات بود که همه ما وظیفه داریم برای تحقق این موضوعات مهم تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.