×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارآفرینی عبادت و حمایت از آن یک ضرورت و الزام است

به گزارش کافه خبر قزوین،سورنا ستاری روز سه شنبه در مراسم افتتاح یک واحد دانش بنیان تولید سلفون حرارتی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین اظهار کرد: کارآفرینی جوهره می‌خواهد و اینکه جوانی ریسک کند و هزینه خود را در بیاورد و برای دیگران نیز شغل ایجاد کند برای ما ارزشمند و موجب مباهات است.

وی افزود: کارآفرینی یک کار مقدس و نوعی عبادت است که چراغ زندگی صدها نفر را روشن کرده است و باید جایگاه آن در کشور رفیع باشد.

ستاری تصریح کرد: سال‌ها اقتصاد کشور وابسته به نفت بوده و این وابستگی به فرهنگ کار و تلاش ضربه زده اعتماد به نفس جوانان را نابود کرده است.

وی یادآور شد: یک کشور با قدمت هزاران ساله توان بالایی دارد اما نفت این مردم را تنبل کرده است که با ورود شرکت‌های دانش بنیان این وابستگی در حال قطع شدن است.

معاون رئیس جمهور گفت: اینکه چند برادر با تأسیس شرکت دانش بنیان وارد کار می‌شوند وام نمی‌گیرند و اعتماد به نفس بالایی دارند و اینکه شما در تولید سلفون حرارتی که ما وارد کننده بودیم وارد شدید ارزشمند است.

وی بیان کرد: امروز دانش تولید سلفون حرارتی را داریم و قادریم آن را توسعه دهیم و این دانش می‌تواند آینده صنعت چاپ و بسته بندی را متحول کند.

ستاری گفت: جوانان با نوآوری و ایده خود می‌توانند به کشور خدمت کنند گرفتن وقت از دفتر من راحت است هر کاری لازم باشد کمک می‌کنم تا جوانان خوش فکر حمایت شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: از طرف هیئت دولت مسئول ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین هستم و در تسریع امور اقتصادی و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: کارآفرین تاج سر است و نباید چتر حمایتی ما از آن کوتاه شود.

ستاری در ادامه یک واحد تولید سلفون حرارتی را شهرک صنعتی کاسپین را افتتاح کرد.

در این واحد که زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم شده سالانه ۱۰ هزار تن سلفون حرارتی تولید می‌شود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.