×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۴۱۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

به گزارش کافه خبر قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دریافتند سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را با ۲ دستگاه تریلر از شرق کشور به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیان با اشاره به هماهنگی‌های پلیس قزوین با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری، هر ۲ خودروی کامیون مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه خودروهای مزبور را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسی از کامیون‌ها مقدار ۳۲۷ کیلو تریاک را که به صورت حرفه‌ای در زیر بار جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند. متهمان دستگیر شده را با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی یادآوری کرد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با شناسایی خودروی مورد نظر در محور “بیرجند” مقدار ۹۲ کیلوگرم تریاک را که قاچاقچی قصد انتقال آن از استان‌های شرقی به استان‌های مرکزی را داشت، کشف و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی و معرفی به دستگاه قضائی افزود: طرح‌های قاطعانه پلیس استان در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.