×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد

به گزارش کافه خبر قزوین،سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: ساعت ۴:۳۴ دقیقه بامداد روز سه شنبه در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از مشاهده دود از مغازه‌ای در بازار قزوین خبر دادند لذا بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های یک، سه و شش در مدت ۴ دقیقه در محل حضور یافتند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری قزوین،اباذر اسفندیاری افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک باب مغازه لباس فروشی طعمه حریق شده لذا بلافاصله نسبت به بریدن کرکره مغازه فوق، کنترل حریق، اطفای حریق، بازدید از مغازه‌های اطراف و جلوگیری از سرایت حرارت و شعله‌ها به مغازه‌های مجاور اقدام شد.

به گفته وی، آتش نشانان با اطفای بموقع آتش سوزی از بروز خسارت سنگین در بازار سنتی قزوین جلوگیری کردند و آتش نشانان برای جلوگیری از احتمال آتش سوزی مجدد تا صبح در محل حضور داشتند.

اسفندیاری دلیل بوجود آمدن آتش سوزی در این مغازه را ناشی از سیستم نا ایمن برق مغازه عنوان کرد.

وی تأکید کرد: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر آتش‌نشانی قزوین مبنی بر عدم رعایت ایمنی در بازار قزوین، برخی مالکین نسبت به این موارد سهل انگارند و در صورت بروز آتش سوزی در قسمتی از بازار سنتی-با توجه به بافت قدیمی و سرپوشیده- خسارات بی شمار مالی و خدای نکرده جانی در پی خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.