×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش جرائم اقتصادی در قزوین

به گزارش کافه خبر قزوین، رئیس کل دادگستری استان قزوین در نشست رسانه ای که پیش از ظهر روز سه ‌شنبه در سالن شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد،اظهار کرد: در سال گذشته ۸۷ اختلاس در استان گزارش شده بود که امسال این جرم به ۲۵ مورد رسیده، ضمن اینکه در سال گذشته ۱۸۳ مورد ارتشا و رشوه به ثبت رسیده است که امسال این تعداد ۱۱۷ مورد کاهش یافته است و این موضوع بیانگر جدیت دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی است.

حجت الاسلام نور الله قدرتی افزود: در حال حاضر یکی از فرزندان انقلاب به عنوان رئیس قوه قضاییه منصوب شده است و مبارزه با فسا د اقتصادی را آغاز کرده است و در دل مفسدین ترس یه راه انداخته است، امید است در این راه با تعامل و همکاری قوای دیگر به بهترین شکل با فساد مبارزه کرد ه تا برای کشور شرایط بهتری ایجاد شود.

پرونده زمینهای نیاوران در سازمان بازرسی رسیدگی می شود

این مقام قضایی بیان کرد: رسیدگی یه موضوع اراضی هفت سنگان از دیگر موضوعات مهم حوزه دادگستری است که برای آن قاضی ویژه تعیین است که در نتیجه آن نه با سخن و خطابه، بلکه با صبر و بردباری حاصل می شود.

به گفته این مقام قضایی،در موضوع هفت سنگان به دستگاه قضا استان قزوین،این پرونده را به تهران ارسال و رای بدوی آن هنوز صادر شده است.

وی با اشاره به اراضی نیاوران بیان کرد: تحقیقات در پرونده اراضی نیاوران نیز از سال قبل آغاز و بررسی شده شده است به طوری که حتی عنوان شد، این پرونده مشکلی ندارد،ولیکن قوه قضاییه در تلاش است تحقیقات بیشتری را در این خصوص انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه پرونده های متعددی در حال رسیدگی است تصریح کرد: پرونده هایی وجود دارد که کسی از آن آگاه نبوده و نیست زیرا در مورد آن هم سخنرانی نشده است، به همین ترتیب دستگاه قضا با تمام توان، در این زمینه فعالیت می کند و پس از رای دادگاه مسائل آنها رسانه ای می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.