×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نخستین جشنواره‌ طنز تئارستان در استان قزوین

 به گزارش کافه خبر قزوین،نخستین دوره جشنواره استانی طنز تئارستان (تئاتر + بیمارستان) به منظور ایجاد فضای نشاط در بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا، تقویت گروه‌های نمایشی خیابانی، بسترسازی برای تولید آثار نمایشی شادی آور، جامه عمل پوشاندن به اهداف حوزه هنری برگزار می‌شود.

جشن واره تئارستان با هدف تقویت فعالیت‌های گروه‌های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعداد‌های درخشان نمایشگران جوان در پنج محور اخلاق، خانواده، معضلات و مباحث اجتماعی و بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

این رخداد فرهنگی و هنری با ماهیت تولیدی از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان‌های استان، ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت به اجرا در می‌آید.

در فراخوان جشنواره، آثار می‌بایست کمتر از ۳۰ دقیقه باشد همچنین توجه به فرهنگ حائز اهمیت بوده و متون برگرفته از مستندات و خاطرات در الویت هستند.

مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان فرهنگی، مدافعان سلامت و صاحبان آثار برگزار می‌شود؛ به اثر برگزیده، بازیگر برگزیده و کارگردان برگزیده هرکدام ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.