×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمات خادم یاران رضوی به نشر معارف ائمه اطهار (ع) منتهی شود

به گزارش کافه خبر قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از اعضای کانون‌های خادم یاران رضوی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: همه کار‌ها می‌باید برای این صورت بگیرد که نام و یاد خدا و دغدغه‌های دینی و الهی در دل آدم‌ها قرار بگیرد و این مهم یکی از رسالت‌های الهی است که حضرت موسی (ع) نیز آن را از خداوند درخواست کرده بود.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی تصریح کرد: امام رضا (ع) در حدیث سلسلة الذهب فرمودند کلام لا إلهَ إلّا اللّهُ یعنی هیچ معبودی بجز الله نیست، دژ و حصار خداست پس هر کس به دژ و حصار خدا داخل شود از عذاب امنیت خواهد یافت، و البته تأکید کرد این مهم شرطی دارد و شرط آن من هستم؛ یعنی اگر ولایت من که امام معصوم هستم نباشد، تاثیر نخواهد گذاشت.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همه ما سربازان رهبری هستیم و باید هر خدمتی که در روستا‌ها و مناطق محروم عرضه می‌کنیم، نشان دهیم که خدمات از سوی سربازان رهبری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: امام رضا (ع) در حدیث دیگری می‌فرمایند رحمت خدا شامل حال کسانی که امر ما را زنده می‌کنند، یعنی کسانی که علوم ما را فرا می‌گیرند و به دیگران آموزش می‌دهند.

وی افزود: حضرت در ادامه این حدیث فرمودند اگر مردم شیرینی کلام ما به گوششان برسد، حتما دنبال ما حرکت می‌کنند و خدمات ما نیز به اینجا ختم شود که شیرینی کلام رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) را به گوش مردم برسانیم و علاوه بر کار سخت افزاری، کار‌های نرم افزاری نیز انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.