×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
داروهای کمیاب در داروخانه هلال احمر قزوین تهیه و توزیع می‌شود

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین روز سه شنبه ضمن تبریک هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، اظهار داشت: تهیه و توزیع داروهای کمیاب دغدغه اصلی جمعیت هلال احمر در جهت همراهی با وزارت بهداشت در کشور است و در همین راستا داروخانه هلال احمر استان جایگاه خاصی در نظام سلامت دارد.

فرهاد ارجمندی افزود: هلال احمر استان در حوزه تأمین و توزیع داروهای خاص بیماران و یاری رساندن به آنها از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نمی کند تا بتواند رسالت خود که همان خدمت به مردم است را به بهترین نحو انجام دهد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه به این داروخانه و افزایش حجم نسخ الکترونیک، افزایش نیرو به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان را در دستور کار قرار دادیم و یک نیرو به عنوان مسئول فنی به مجموعه اضافه شد.

این مسئول با اشاره به واکسیناسیون کارکنان داروخانه هلال احمر،توضیح داد: همزمان با واکسیناسیون کووید ۱۹ مدافعان سلامت، با توجه به اینکه کارکنان این مجموعه در مواجه مستقیم با بیماران بودند اولین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را با توجه به سهمیه تخصیص یافته توسط دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردند.

به گفته وی، دوز دوم این واکسن نیز در موعد مقرر به کارکنان مجموعه تزریق خواهد شد تا به این وسیله از ابتلا به این ویروس مصون باشند و بتوانند به بیماران و هموطنان عزیز همچنان خدمات ارائه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.