×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محدودیت‌های تردد عید فطر از ظهر امروز آغاز می‌شود/ متخلفان محدودیت‌های تردد عید فطر جریمه می شوند

به گزارش کافه خبر قزوین،رئیس پلیس راهور استان قزوین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

سرهنگ مهرداد حسن پور افزود: از هموطنان عزیز درخواست می‌شود به مقررات ابلاغی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا انشاءالله شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

وی بیان کرد: تقاضا می‌شود مردم برای مهار کرونا طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از هرگونه تردد در این ایام بپرهیزند و با برادران خود در نیروی انتظامی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری کنند.

این مسئول اعلام کرد: در صورتی که افرادی این مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و توسط ماموران و دوربین‌های شهر اعمال قانون خواهند شد. جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد هستند.

به گفته حسن پور، به طور قطع مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قبیل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده، که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.