×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روز پرستار به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل شود

به گزارش کافه خبر قزوین،معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار، افزود:  به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی گذشته بهتر شده است و باید برای قدردانی از این قشر، همه فضاهای مجازی و حقیقی آماده باشند.

منوچهر حبیبی با اشاره به زحمات مدافعان سلامت، بیان کرد: پرستاران با کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام دادند مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند.

این مسئول اظهار کرد: با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، به مدد الهی و تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسوولان، درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل شده است.

حبیبی تاکید کرد: فضای مجازی باید آماده تکریم جایگاه پرستاران باشد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با تمام ظرفیت در این صحنه حضور یابد تا با ایجاد محتوای مناسب، رسانه‌ها بتوانند نقش خود را در راستای تکریم جایگاه پرستاران ایفا نمایند.

به گفته جانشین ستاد کرونا در قزوین،در این راستا از ۱۰ نفر از پرستاران به نمایندگی از سایر پرستاران استان با حضور استاندار و مسوولان استانی تجلیل خواهد شد.

وی تاکید کرد:همچنین باید فضای شهری از سوی شهرداری قزوین در راستای تکریم و قدردانی از تلاش پرستاران آماده شود و صدا و سیما برنامه‌های مناسب با روز پرستار را با انجام مصاحبه با پرستاران و رییس دانشگاه تهیه نماید.

حبیبی افزود: سرکشی از خانواده پرستاران شهید جهت تجلیل از این خانواده‌ها توسط مسئولان انجام خواهد شد تا شاید بتوان از گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات این قشر زحمتکش قدردانی کرد.

گفتنی است،روز پرستار امسال پنجم جمادی الاولی زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها برابر با یک شنبه،  ۳۰ آذرماه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.