×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طنین صدای زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در قزوین/دفاع مقدس سند اقتدار و عزت ملی کشور ایران است

به گزارش کافه خبر قزوین،زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی همزمان با چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی در دبیرستان شاهد و قائم طنین انداز شد.

نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه شاهد قائم (عج) برگزار شد، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها خودشان را صاحب کشور ما می‌دانستند و در پایتخت کشور به همراه صهیونیست‌ها جولان می‌دادند.

دفاع مقدس سند اقتدار و عزت ملی کشور ایران است

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی افزود: در آن دوران در شرایطی بودیم که در تمام بخش‌ها وابسته به اجانب بودیم و اندیشمندان و دانشگاهیان کشور فرصت تولید نداشتند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی خلاقیت و نوآوری مورد توجه قرار می‌گرفت و ارزش محسوب نمی‌شد و حتی کسانی که در این عرصه گام بر می‌داشتند تنبیه می‌شدند.

نماینده، ولی فقیه در استان عنوان کرد: در آغاز دفاع مقدس توان تولید هیچ نوع سلاح و ابزار دفاعی را نداشتیم چرا که پشتوانه‌های خلاقیت، نوآوری و تولید ایجاد نشده بود، اما در ادامه به برکت انقلاب اسلامی این فرصت ایجاد شد و امروز در سطح بسیار بالای توان تولید تجهیزات نظامی قرار داریم.

وی اظهار کرد: طبق آیات الهی هر کسی به دشمنان تکیه کند از میان خواهد رفت و صدام یکی از آنهاست که توسط آمریکایی‌ها که از او حمایت می‌کردند و تجهیزات نظامی در اختیارش می‌گذاشتند، از بین رفت و تفسیر آیه قرآن را در این ماجرا به خوبی مشاهده می‌کنیم.

عابدینی تصریح کرد: زمانی آمریکایی‌ها به راحتی وارد عراق شدند و صدام را از میان بردند و در منطقه جولان می‌دادند، اما امروز به برکت مقاومت منطقه آن‌ها مجبورند عراق، سوریه و افغانستان را ترک کنند و این مهم از برکات انقلاب است.

به گفته امام جمعه قزوین، این عزت و اقتداری که امروز به آن دست یافته‌ایم بخاطر عمل به قرآن است چرا که خدا فرمود اگر به یاری دین خدا بیایید، خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ، هشت سال دفاع مقدس را سند اقتدار و عزت ملی خطاب کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.